Thursday


Nu ska jag strax bege mig mot Gammelstad och hälsa på min kusin som fyllde 18år igår. Congratulations! Där blir det tårta m,m! Lite småkul ändå att han och min bror fyller år på samma dag. Likaså min mamma och mormor.

Blev hemma från skolan idag också. Känner mig inte helt okej ännu så kändes lika bra att vara hemma och kurera mig istället. Har kikat på The Tyra Banks show idag bl a om en grej som verkar ha blivit USAs nya "trend". Att bli mamma i tonåren. Alltså 13-17åriga tjejer som antingen fått barn redan eller som vill skaffa. En hade redan två barn och väntade nu sitt tredje. Sen 13 åriga flickor som ville skaffa barn för att det såg mysigt ut att ordna "baby-showers". Och det sjuka var ju att de inte bara pratade om det - utan det försökte ju. Med sina 13-14åriga pojkvänner som lovade att finnas för dem livet ut sedan - enligt dom. Jo tjena! Det är ju helt sjukt!

Och med sagt avrundar jag det här inlägget. Jag ska gå och byta kläder och göra mig i ordning innan vi åker. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med helt sjukt att skaffa barn när man är så ung..

Hopaps du blir bättre snart gumman <3

2009-03-12 @ 17:41:42
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: GABRIELLA

Såg det där också, så jävla sjukt

2009-03-12 @ 23:12:22
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0