These words of my own


Dagen har mest bestått av slöhet. Egentligen gör jag ingenting nu under dagarna men det är nog inte så konstigt med tanke på att jag bara snorar och hostar så hela min kropp har ont. Tack och lov för hostmedicin. Har mest myst i sängen och lyssnat på New moon och bara tagit det lugnt.

Nu har jag precis duschat och hjälp mamma att vika några lakan. Sitter och knaprar på ett äpple och väntar på att Johanna ska dyka upp för att pigga upp mig lite! Vi ska nog titta på Harry potter and the chamber of secrets som de töntar vi är. Hihi! Ha en fortsatt trevlig dag. Hörs senare, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät mysigt.tråkigt att du är sjukt fortfarande gumman :(

2009-03-04 @ 18:57:14
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar; haha ja men han är fortfarande lika förbannat söt ;)

2009-03-04 @ 19:12:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0