The rest is still unwritten


Inatt har vi ställt fram klockan en timme.. Ett steg mot sommaren enligt mig. Vilket känns underbart! Vi kanske inte är så långt borta ändå. I maj har nog försommaren börjat - me like! Idag har jag varit väldigt usel med uppdateringen. Har egentligen inte så speciellt mycket att dela med mig av. Har ingen blogglust faktiskt om jag ska vara helt ärlig.

Imorgon sätter en ny vecka på Ur & penn igång. Ska bli roligt och min förkylning har faktiskt förbättras, tack gode gud för det. Har lagt mig i tid varenda kväll denna helg. Sömn kanske botar en aning? Who knows! Idag har jag inte haft mycket för mig. The Hills maraton hela dagen och kraxat. Längtat efter L.A.. Dendär serien gör mig galen. Mami, papi & jag tog oss även en tripp till eva och fikade goo cheesecake.

Och imorgon åker både johanna&natta iväg till spanien med deras kör. Boring för mig! Sola lite extra åt mig brudar och sakna mig inte för mycket, hähä! Jag kommer nog ha det så roligt här hemma utan er i halkan och snön. Tänk inte på mig! Skämtosido. Nå slut med tycka synd om mig själv stunden och back to The hills! Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig dag speciellt med The hills maraton :)

2009-03-29 @ 20:49:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0