Glassig söndag!


Då var det söndag igen. Nu har jag en vecka kvar av skolan att stå ut med innan praktiken drar igång. Förhoppningsvis kommer tiden rulla iväg.. Min far har plockat isär min dator och arbetar med den as we speak - så nu är jag hos den andra Nathalie och hälsar på så passar på att uppdatera här lite!

Igår blev det melodifestival mys hos Johanna. Och fy bubblan vad arg jag var. Jag var nästan säker på att Måns skulle få någon av de tre högsta poängen från det svenska folket. Men tydligen inte! Jaja tack och lov att La voix tog hem segern istället för Caroline Af Ugglas. Opera är ju väldigt internationellt så vem vet, vi kanske går långt i ESC?

Nu ska jag försöka få denna dam på bättre humör och sudda bort hennes sura min. Och just nu stal hon precis mina tankar. "Jag vill ha glass". Jag känner att jag skulle kunna göra vad som helst för en Ben&Jerrys just nu.. Mina nya män. Hähä! Vi ska se vad vi kan göra åt saken. Ha en trevlig söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ben and Jerry det var precis det jag ville ha i en av dina drömmar :D

2009-03-15 @ 18:03:16
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig kväll igår och lät som du har haft en mysig dag hittills idag med :)

2009-03-15 @ 18:03:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh vad sugen jag blev på glass nu ;(

2009-03-15 @ 18:24:58
URL: http://johannaaaas.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0