"So, what are we doing today, hiking or the ER?"


Har vaknat före fasen imorse. Klockan åtta för att vara exakt. Min näsa och min hosta låter mig inte få sova alls och kan inte använda mer nässpray ifall jag inte vill förstöra näsan total eftersom jag blöder nu hela tiden. Låg och vred och vände mig i sängen hela natten så har verkligen varit en jobbig natt. Tabletterna dämpade inte hostan utan gjorde det snarare värre eftersom det kändes som att jag fick andnöd ibland och vaknade med världens hostattacker och matt svettades. Jag hoppas det hunnit lugna ner sig till imorgon. Vet inte om det känns så kul att fara och snora och hosta i Gällivare precis.

Klockan två idag har jag tid hos optikern så ska palla mig dit en sväng så ska väl börja fara om ett tag. Måste göra mig någon lunch först och gå ut med vovvarna. Min bror ligger fortfarande och sover så ska bli intressant om jag kanske måste gå och väcka upp honom så han inte glömt bort mig. Är så himla trött på att sitta hemma, känner mig isolerad. Nu på morgonen har jag legat och lyssnat på New moon så är snart klar med den så jag får börja med Eclipse igen. Perfekt eftersom Så länge vi båda andas landar i min brevlåda nästa vecka!

Nu ska jag börja röra mig ut. Skönt väder idag, nollgradigt är det här. Ha en trevlig dag. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Nelly

du har en riktigt bra blogg:)

2009-03-05 @ 18:59:51
URL: http://nellyandersson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Kaya är så otroligt söt :)

Usch vilken hemsk natt du har haft gumman,hoppas denna natten blir bättre :)

Du måste verkligen kyra på dig! <3

2009-03-05 @ 20:18:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0