Sjuklig lördag


Vill ni höra en nyhet? Jag är förkyld - igen! Snorar och kraxar uta bara den. Jag som trodde jag var frisk från de hela men ikket det. Då äre bara köra en till kur med hostmedicinen. Vill inte!

Haha låter verkligen som en barnrumpa när jag blir sjuk men jag blir så fruktansvärt less. Fast någon del av mig borde väl egentligen vara van nu.. Har iallafall varit på ranten med mor ett tag idag. Orkar inte isolera mig igen och skiter i om jag så har feber i veckan för praktiken ska jag ikket missa. Ute på storheden hittade jag mig ett jätte fin flätat armband och en tröja till det sen köpte jag ett flätat skärp också. Var egentligen ute efter ett par skor men jag kunde inte bestämma mig för vilka så det får vänta ett tag till. Är inte skolös ännu iaf.

Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering för stunden, nu däremot ska jag lägga mig och njuta av några avsnitt från The hills ett tag innan middagen. Vi hörs senare, ha det så bra tillsdess! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag,tråkigt att du har hunnit blivit sjukt igen :(

Mysigt med underbara the Hills :)

Ska nog ta och se lite mer på det idag jag med,beror på om det blir en ny video eller inte :)

2009-03-28 @ 19:42:04
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0