Monday evening


Nu har jag nyss tagit mig en varm dusch efter att ha varit ute på en lång promenix med emma! Var otroligt skönt att få komma ut och röra på sig ordentligt och med henne som sällskap var det inga problem alls. Tråkigt att det är lite kyligt ute bara - ser verkligen framemot våren.

Praktiken har gått galant som vanligt. Håller tummarna att facket är tillmötesgående nu och ger mig dispans så jag får komma tillbaka och jobba i sommar. Tummen ner för att fylla år i slutet på året - sist med allt. Annars idag har jag inte gjort mycket överhuvudtaget. Tog med hundarna ut när jag kom hem sen har jag tagit det lugnt framför The hills as usual. Imorgon är det tisdag igen vilket innebär ett nytt Gossip girl avsnitt att längta hem till. Wie!

Var väl ungefär det jag hade att dela med mig av för idag. Nu ska jag göra mig lite varm oboy och ta mig en macka. Dra på värmesäcken över nacken som är öm som attans och bara ta det lugnt. Framför The hills skulle jag tro. Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag :)

Åh Gossip Girl! :) <3

2009-03-30 @ 21:32:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0