I´m addicted


Nu har jag precis kommit ut ur duschen och tänkte dra igång veckans avsnitt av The secret life of the american teenager strax. Idag försov jag mig igen, inte så ovanligt för att gälla mig. Men det är min hostmedicins fel - faktiskt. Den däckar mig ordentligt så jag har inte ens hört väckarklockan imorse utan låtit den fortsätta ringa. Creepy!

Vad har jag gjort idag egentligen? Mötte Natta på kungsfågeln och det var tänkt att jag skulle ha varmkök men eftersom jag hostade så förjävligt kändes det inte särskilt bra att gå in i köket och fara med baciller överallt när vi ska sälja maten vi gör också, så jag pratade med Mattias och struntade i lektionen idag. Han förstod ju varför så. Var skönt att slippa gå till fem såklart - så jag klagar ikket. Missade bussen hem så jag och Natta gick till Sub och käkade en macka och slöade där i någon timme och babblade om allt mellan himmel och jord - som vanligt.

Imorgon är det skola från 8.15 till ca 14.30. Lugn dag men dock näthandel sista timmen som är så fruktansvärt tråkigt. Men snart är det praktik, tack gode gud. Vecka 13 startar den och jag kommer jobba från tio till fyra. Heaven! Nu ska jag dra igång avsnittet innan klockan blir alldeles för mycket, sen lägga mig och läsa en stund innan det är sovdags. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mysig dag förutom hostan :(



Svar: Ooh yes,Ge mig ;)

2009-03-10 @ 22:15:52
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: amanda

oooh älskar the secret life of the american teenager

2009-03-10 @ 23:26:07
URL: http://moremeaw.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0