I got over you.


I´m home!
Och herregud vad skönt det var att få kliva in genom dörren alltså. Har nyss duschat och packat upp mina grejer. Jag har haft en jätte bra helg iaf men mycket hockey, mys och min förbannade hosta..

Lillebror & hans lag tog sig till semi-finalen. Vilket var helt bortkastat med tanke på domarna vi fått ha i helgen. Dom var under utbildning. Alltså kan man då säga att de gjorde sina prov i helgen inför deras "lärare". I en semi-final!? Visst klart de också måste få lära sig men inte i en CUP där det är så mycket som står på spel. Man brukar säga att man inte kan skylla en förlust på domarna men vet ni - det kan vi faktiskt. USELT! Vad är det man brukar säga? "Domarjävel tack ska du ha". De slutade på 4 plats.

Efter att ha sett matchen om 3-4 priset for vi hem. Bilfärden tog ca 3 timmar. Stannade och käka i Ö-kalix annars har jag suttit o kikat på Twilight nästan hela vägen hem. Har inte haft tid att göra de förrän idag. Underbart att få se den i samma kvalla som i biografen. Hur kan man inte älska dendär filmen alltså? Har nu sett däremot att det läkt ut en heldel extra material + bortklippta scener på internet och jag har inte sett dom och tänker inte göra det heller! Utan ska vänta på dvd;n. Den som väntar på något gott..

Nu ska jag renbädda i min säng och koka mig lite thé och dricka min satans medicin. Sen ska jag kika Gossip girl som är på femman klockan sju. Puss!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så roligt att du är hemma igen,har saknat ditt bloggande :)

2009-03-08 @ 20:00:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0