Hope and glory


Sorry för min dåliga uppdatering igår! Var på sprången hela dagen så fanns ingen tid alls till att blogga. Om jag ska sammanfatta det hela så åkte jag in till stan vid 11 och käkade lunch med Sandra på Dagobert innan vi hade våran enda lektion som är svenska. Där hade vi prov om Shakespeare och alla hans pjäser osv. Tack och lov att vi fick ha anteckningar på sidan annars hade det nog inte alls gått. Efter det gick vi på stan med mamma ett tag och fikade sen for jag & mami å handlade. Efter det var det raka spåret hem och käka middag sen fick jag sätta mig på bussen igen mot stan och kolla Plannjas match.

Nu på morgonen vaknade jag och Sandra redan innan klockan slagit nio. Men vi hade faktiskt planerat att stiga upp till Hannah Montanas säsong start på Disney channel! Hähä de töntar vi är. Nu har jag färgat mammas hår och ska strax börja göra mig i ordning. Vid två åker vi in till stan och klockan fyra är det dags för match igen, Luleå basket denhär gången. Ha en trevlig dag så hörs vi senare! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag igår och idag med :)

2009-03-14 @ 15:44:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0