Gossip girl 2x20 "The remains of the J"


Nu har jag fått se Gossip girl som jag sett framemot hela dagen. Och som vanligt gör denna serie en aldrig besviken utan det blir någonting man gapar åt i chock varenda vecka. Love it! Kunde inte låta bli att flina åt Blair som gick och jämförde henne och Nathaniels relation med Jennifer Aniston, Brad Pitt & Angelina Jolies karusell för några år sen. These two lovebirds! Och nu fick vi se scenen som cirkulerat runt i bilder ett bra tag. Citerar Chuck; Been there, done that. Chuck har spenderat sina dagar på Upper east side med att gå upp extra tidigt på morgonen för att kika vad Blair har för sig och får sen med Vanessa på hans planer - vilket verkade gå alldeles för bra? Nu har vi ett avsnitt kvar att se från bratsen & the Huphreys och nästa vecka skriker bara DRAMA. As always! XO XO!

Kommentarer
Postat av: maria

gah, jag hade längtat galet mycket efter det här avsnittet! blair & nate är så himla fina tillsammans tycker jag! :)

2009-03-31 @ 21:23:48
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Riktigt bra avsnitt :)

2009-04-01 @ 19:10:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0