Gossip girl 2x19 "The grandfather"



Wie nu har jag äntligen fått se mitt älskade Gossip girl som jag gått och väntat på nu ända sen förra tisdagen. And they never let me down! Som jag visste så skulle Carter röra till det på Upper east side vilket inte var någon överraskning - men det verkar som att han tagit sitt avsked redan? Blair has gone wild och Chuck har nu insett att han är kär i Blair. Grattis det har jag vetat länge! Rufus & Lily skulle göra listor på alla de dejtat och Lily slog honom med en lista as the yellow pages. Och var faktiskt kul att få se mer av Nathaniel som detta avsnitt mest handlade om. Welcome to the next 30 years. XOXO!

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gillade verkligen avsnittet!

Längtar riktigt mycket tills det blir dom två,nu är det Chuck's tur att ställa upp för henne och hjälpa henne,and i love it :)

2009-03-24 @ 22:16:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Karin

Hoppas att Nate gör så att Blair blir sig själv. Så det kan blir Chuck och Blair igen.

2009-03-25 @ 16:35:43
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0