From this moment


Nu är jag hemma - efter en låång dag på stan. Slutade redan vid halv ett tiden och mötte då natta med klasskompisar och vi begav oss mot Sub & co för att fika. Och natta var så snäll att hon bjöd mig, så fattig som jag är. Tur att jag har så omtänksamma vänner! :) Monki hade som sagt nyöppnat idag i smedjan så vi passade även på att kika in där också. Dock har jag inte pengar till några kläder just nu så orkade inte kika så speciellt noga, men kul är det att få någon ny affär här en samma gamla vanliga måste jag säga! Har stått och lyssnat på när johanna och natta sjungt med sin kör också på "nyöppningen" av smedjan, natta sjöng solo och hon är så otroligt duktig. I´m so proud! :)

Om ett tag kommer natta hit - blir en slö kväll. Är jätte trött, fick knappt någon sömn inatt. Det var varmt å förjävligt och hade glömt nässprayet hemma så nästäppan höll på att göra mig galen. Ska bli väldigt skönt med sovmorgon imorgon. Äntligen fredag och det betyder även att jag nu kommer slippa skolan i hela 4 veckor.. JIPPIE! Och ska såklart njuta av några avsnitt från The hills ikväll också! Återkommer senare, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag gumman :)

2009-03-19 @ 18:38:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh har det äntligen öppnat? måste fara till luleå då nån dag :P

2009-03-19 @ 19:45:39
URL: http://influences.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0