Friday!


Äntligen är det fredag och helg! Känner att jag verkligen behöver få några nätters ordentligt sömn. Även fast jag inte alls börjar så tidigt om dagarna nu är jag slut efter varenda dag. Och då ska ni veta hur mina fötter känns. Aj aj! Idag har det varit mycket folk så det har blivit mycket att göra, sen när kortmaskinen tjorvar hela tiden går det ju inte särskilt snabbt. Vi får hoppas på en ny snart. Har lagt undan klockan jag pratade om igår - men i vitt. Jetset skickade de nya priserna idag och de hade sänkt ner den till bara 300 kr. Så den ska bli min!

Nu har jag nyss sett säsongsavslutningen av Skins. Och jag älskade avsnittet. Galet bra! Serien är verkligen speciell - från början till slut. Med den brittiska miljön runt omkring och dialekterna blir det så himla mysigt. Sen att jag fick som jag ville var ett stort plus också. Freddie&Effy! :D

Ikväll ska jag umgås med carro och natta. Vi ska kika på vem som kammar hem Let's dance detta år. Hoppas på Magnus jag! Ha en underbar kväll allesammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt bra dag gumman! :)

Ser verkligen fram emot skins :)

2009-03-27 @ 18:23:07
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

yay, puss på freddie & effy!! :D

2009-03-28 @ 12:57:12
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0