Friday night


Blivande hometown - Los angeles ♥

Nu vill jag verkligen ta studenten och få fara ut och bara leva livet. Jag har kikat runt en hel del på olika skolor i L.A området och det riktigt pirrar i magen när jag tänker på alla möjligheterna! Bara stå ut ett år till..

Idag var det tänkt att jag skulle vara med en gammal barndomsvän till mig, caroline. Men var så otroligt trött idag när jag kom hem från min sista skoldag (PÅ FYRA VECKOR) så somnade på soffan och vips så sprang klockan iväg. Men det kommer fler tillfällen! Så istället har jag och natta gottat med Ben&jerrys framför tv;n till Let's dance och bara tagit det lugnt. Tråkigt att morgan fick fara hem idag, verkligen. Hade hoppats på han och magnus i final - well well.

Strax blir det att krypa till kojs för mig och dra igång min ljudbok innan jag somnar. Ska bli skönt med en tidigkväll. Imorgon ska vi ha en tacokväll hemma hos natta - med carro och johanna också! Jätte mysigt ska det bli, så måste iväg och handla lite imorgon. God natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag raring :)

Oh yes LA kommer det bli,du & Jag! :D

Fatta hur många gånger vi kommer gå vilse där,Oboy ;)

2009-03-21 @ 02:39:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0