Finally!!


Åh nu känns det tamefan som att våran är här! (peppar peppar) Bara för att jag säger detdär nu så kommer vädret säkert att vara skit imorgon. Men gud vad underbart det varit ute. Bra start på veckan alltså! Skoldagen idag har varit irriterande ska jag tala om för er. Håltimme på håltimme och så idag har jag haft en lektion klockan tolv och en tjugo i tre. Jippie!

Kom hem strax efter halv fem snåret. Drog igång datorn och tog hem veckans avsnitt av GG, OTH & The secret life of the american teenager. Äntligen! Första gången jag längtat till en tisdag såhär pass mycket. Har inte hunnit se dem ännu utan tänkte blogga lite snabbt innan. Duschade medans jag väntade på att dom skulle vara klara, städade mitt rum (kläder överallt, och då menar jag ÖVERALLT) & käkade. Så nu är det dags! Vi hörs later, XO XO!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag :)

2009-03-17 @ 22:11:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0