Fanpire


Bror i julas.


Dagen har mest spenderats i sängen med "så länge vi båda andas" i famnen. Men bestämde mig att det var dags för en paus vid ett tiden - vill ju inte läsa ut den redan liksom. Tog hundarna ut på en promenad och hostade mig fram typ. Och idag fyller min storebror hela 24 år. Grattis! ♥ Så när jag kom in hade han ett litet kalas här för sina vänner. Jag som tyckte jag inte alls varit borta länge och huset hade redan hunnit invaderas - haha.

Somnade väldigt tidigt igår, gick och la mig redan strax efter klockan slagit tio. Men det var riktigt skönt. Jag orkade inte fara till skolan idag, mitt huvud mådde inte alls bra och är less på gå runt rakryggad när mina magmuskler är så satans ömma. Så sjukanmälde mig idag och fortsatte sova. Bråkar med min dator så den ska sluta hacka när jag ska se film osv, blir tokig. Kunde inte se The secret life of the american teenager igår utan det hackade bara igenom det hela istället. Ska pröva min lycka nu istället. Höres later!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch tråkigt att du är sjukt fortfarande :(

Grattis till din bror :)

2009-03-11 @ 18:50:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0