En ängels tålamod


Nu är det slut på helg ledigheten och imorgon drar praktiken igång. Jag ser faktiskt framemot den väldigt mycket - och nervositeten har börjat krypa fram en aning. Men tror faktiskt jag kommer ha det jätte bra! Sen är det ju ett stort plus att få slippa skolan och göra någonting man tycker är 1000ggr roligare, så ska inte klaga.

Igår kom det inga uppdateringar alls för mig - shame on me. Jag hade fullt upp, vilket nu tycks ha blivit en vana hos mig på helgerna. På kvällen umgicks jag med tjejorna och vi slängde ihop tacos till middag. Efter det blev det en massa skvaller och snack om allt möjligt och sedan drog vi ut. En väldigt bra kväll enligt mig!

Och idag har jag varit på sprången ännu en gång. Mamma, natta och jag for ut till storheden en sväng sedan tog vi oss en fika på stan. Sen har jag och natta spenderat eftermiddagen framför En ängels tålamod. Kommer ni ihåg det? Gud så jag skrattat! Om ängeln Gabriel som får i uppdrag att vara en skyddsängel för en familj som har djävulens hjälpreda som granne. Sjukt roligt!

Såg att det blev ett ganska långt inlägg idag så avrundar här. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Äntligen har du bloggat :D

Saknat dig ju <3



Åh en Ängels tålamof var det evigheter sedan jag såg,men gud så roligt det är :D

2009-03-22 @ 21:39:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0