Come crashing in into my little world.


Är helt slut även idag också. Igår kväll var det läggdags redan vid tio tiden och gissar att det nog blir samma tid idag. Sov mig igenom grey's anatomy igår kväll tills pappa kom in i mitt rum vid tio och skakade liv i mig. Praktiken har gått bra idag också, har varit full rulle i affären efter lunchtid! Har kärat ner mig i världens coolaste klocka också, med strass över hela skärmen som lyser.. As snygg! Funderar på att köpa den när studiebidraget anländer på måndag.. Hihi! Jag måste hitta mig nå bättre skor att använda mig av också för mina stackars fötter mår inte bra alls - ömma som tusan är dom.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag, finns inte så mycket att berätta. När jag kom hem kikade jag tv och käkade middag, slängde in några uppdateringar här osv. Nu ska jag gå och blåsa håret och sen dra igång någon film och bara slaaappa. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt trevlig dag sötnos :) <3

2009-03-26 @ 19:40:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0