You're my angel


Igår blev det inga inlägg av mig alls tyvärr, så det oftast brukar bli när helgen rullar in. Men idag är jag hemma och har all tid i världen så! For in en sväng till stan med mamma och mormor i värmen och höll på smälta bort bokstavligt talat. Var för varmt för att göra någonting överhuvudtaget. Som tur är blev det lite mildare mot kvällskvisten så jag for till isabell och vi började ladda för boden alive. Och trevligt hade vi allt!

Idag är jag trött så blir bara att vara hemma o mysa. Tänkte se lite film osånt senare efter maten osv. Vad det blir för nån vet jag ännu men det löser sig alltid. Vi hörs senare. Ha en trevlig kväll tillsdess! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0