When everything is wrong.. We move along


Idag har det varit bloggtorka från mitt håll. Well, så är det ibland. Jag är just hemkommen efter att ha varit ute o busat med isabell fagge och andré. Något vettigt har vi egentligen inte haft för oss men det behövs också ibland.

Jobbdagen har rullat på hyffsat bra. Dock har vädret varit ruskigt dåligt. Mulet, kallt o jävligt :/ Hoppas på bättre imorgon dock när vi ska till skogsvallen i stan med alla barn. Och förhoppningsvis kommer dagen rulla på mycket fortare.

Strax ska jag lägga mig i sängen o dra igång ipoden innan jag somnar. Är ruggigt trött. Måste dela med mig av en otroligt bra nyhet jag fick igår - jag ska bli moster igen! Är jätte glad för eran skull ♥ Snart ses vi!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

GRATTIS GUMMAN! <3

2009-06-17 @ 18:53:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Thomas rosenius

Tack hjärtat en till som kommer avguda dig... ses snart ha en bra midsommar..

2009-06-17 @ 21:35:22

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0