What to do what to do


Idag har det varit ruggigt varmt men jag klagar inte. Dock var det lite påfrestande att jobba när alla insekter flockade sig runt en i värmen men det gick bra. Efter jobbet har jag hunnit med mami en sväng till banken och sen tog vi oss en lång promenad så nu ser jag att jag fått en riktigt snygg linje av mitt brottarlinne. Kul!

Om ett tag får jag se om jag börjar röra mig mot staden för att möta upp isabell i norra hamn, är grymt sugen på en smoothie.. med jordgubbar. Ah jag är besatt. Måste bara försöka samla orken att ta mig någonstans. Får se om andre o fagge joinar oss flickor senare.

Ja ska iaf ta ett steg mot orken och flytta mig från datorn. Återkommer senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh kanske ska man göra en jordgubbs smoothie :P



Svar: Hehe ja :P

2009-06-24 @ 23:51:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Micaela

sv: jag med! :D <3

2009-06-25 @ 15:09:43
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0