Dålig uppdatering


Dålig uppdatering från min sida igen, men ska bättra mig! Igår var det studenttider så jag for in till stan med mami o mormor för att uppvakta isabell o tobias som tog studenten. Lyckoostar! Ruggigt bra stämning var det i stan - men inte så konstigt. Käkade en hamburgare på kg till lunch sen for vi vidare för att fika hos isabell med släkten. Det var trevligt :)

Kvällen bjöd på en massa trevligheter! Käkade middag med familjen och isabell + familj. Mötte upp amanda o erica i stan och vi for vidare till örnäset där ida hade en liten förferre. Trevligt folk och mycket rolig kväll :) Thanks girls!

Idag har jag praktiskt taget nött sims hela dagen.. Hähä och ikväll ska jag till carro och fira henne eftersom hon fyllde år igår. Känner på mig att detta kommer bli en RUGGIGT bra sommar!

Vi hörs senare, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som gårdagen var rolig och att dagen kommer bli skoj med gumman ;)

2009-06-13 @ 16:55:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Tack sötnos :)

Du är bäst <3

Det hade jag <3

2009-06-13 @ 17:52:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0