Lördag


Igår var det midsommarafton så jag får önska er en glad midsommar lite sent, haha! Hoppas ni alla hade en toppen dag :) Hade inte någon tid över alls igår att lägga upp nå inlägg, men det är såhär det brukar bli när sommarlovet startat. Min midsommar spenderades med släkten i mosters stuga ute i lulviken. Super mysigt! Dock var vädret inte det bästa men det regnade inte iaf. Tack och lov för det. Senare på kvällen tittade jag o isabell förbi hos andré och pojkarna sedan for vi på våra egna små upptåg.

Idag har jag startat morgonen med en super go frukost sen lirade jag o johanna lite GH innan mor min kom o hämtade mig. Vi har även varit ute o käkat ikväll med eva per & viktoria också på diamant. Var väl hyffsat gott, alldeles för stark mat för mig dock.

Och mina damer o herrar, ikväll ska jag inte göra ett skvatt. Så ska jag vara ärlig så ska det faktiskt bli skönt. Tänkte dra igång Juno strax o lägga mig i sängen. Är helt slut. Hoppas ni alla får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som du har haft riktigt roligt :)

2009-06-21 @ 01:48:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0