Live your life with arms wide open


Jag och sandra förra sommaren under marknaden.


Då var vi inne på sista torsdagen för denna termin. Gud så skönt! Fast hade nog firat ännu mer om det varit så att jag tog studenten imorgon. Men det kommer det en dag också, nästa år vid denhär tiden är jag nog och svävar på rosa små moln.

Idag for sandra till sthlm för att sedan åka vidare till turkiet i två veckor. Blev nästan ett litet gråtkalas när vi kramades hejdå. Hoppas att du får det bra där borta iaf raring! Vi käkade en liten avslutningslunch på max och amanda kom även in till stan och joinade oss. Efter det mötte jag upp isabell och vi tog oss även en tripp i lite affärer. Hittade mig ett par skor som jag gärna vill lägga vantarna på så vi får se.

Nu ska jag nöta lite ekvationer tills imorgon. Blir alldeles snurrig av alla x, y osv. Men bara stå ut! Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag ändå :)

2009-06-04 @ 20:46:32
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: sandra

jag ska ha det super där borta! =) hoppas du har det bra där hemma!! saknar dig <3 puss

2009-06-04 @ 20:47:39

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0