nothing can touch me


Ett tag sen jag kom med en dagsutsikt såg jag så tänkte dela med mig lite av vad som händer hos mig. Vilket egentligen inte är särskilt mycket. Sitter med lova nu och vi har precis käkat lite nudlar o funderar på hur vi ska spendera dagen. Nu under sommarlovet finns det inte mycket tid och ork för bloggen tyvärr. Är så mycket annat som händer runt om kring mig.

Under denna vecka har vi bl a varit en sväng på teknikenshus, vilket är ett bra tag sen jag besökte det stället. Köpte med oss en ring hem som ändrar färg efter humör. Haha! Lite sådär små roligt. Lova lekte runt där och hade roligt iallafall, vilket som är huvudsaken.

Harry P premiären var i onsdags som säkert alla vet och är sugen på att gå och se den en gång till. Kan inte tänka mig att den blir sämre precis. Syss o jag snackade om att gå på bio så kanske får med mig henne? Vi får se! Annars surrade vi om att gå o se The proposal. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och få på mig nå kläder..

PS. Det är bara 3 dagar kvar tills jag tatuerar mig.. aah!

Kommentarer
Postat av: Emma

the proposal är grymt rolig också :P

2009-07-18 @ 12:13:39
URL: http://influences.webblogg.se/
Postat av: Viktoria

Det är lugnt att du bloggar dåligt på sommaren,det gör jag med. Se The Proposal den är riktigt bra och rolig :)



Vad kul med tatuering! :D

2009-07-18 @ 16:33:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: jag kommer inte ihåg, men antingen mininova eller PB. Jo de var bra kvalitet DVDrip och så :P

2009-07-21 @ 13:05:04
URL: http://influences.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0