Home


Nu är jag hemma i luleå igen. Eller egentligen har jag varit hemma sen måndags men jag har haft mycket för mig. Min syster med familj har iallafall anlänt från sthlm på måndagskvällen så har mest umgåts med dom. Idag har jag även hunnit till frissan på morgonen. Och ikväll är det äntligen dags för harry potter premiären. Oh boy vad jag längtat!

Så, veckan i övertorneå har varit toppen. Vi har jobbat på la bonte under helgen där vi serverat gästerna osv och en mycket trevlig personal! :) På fredag o lördag kväll var det utgång på hotellet och som vanligt hade vi ruskigt roligt. Saknar sandra redan dock, men snart ses vi! LK nästa :)

Nåja har inte så mycket annat att dela med mig av just nu, ska kika på lejonkungen med lova nu innan jag ska iväg. Vi hörs snart igen, puss på er mina söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Alldeles underbart att finaste Nathalie är hemma igen! :)

Har Saknat dig som en tok och din blogg men det vet du redan ;)

2009-07-15 @ 16:49:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0