Första juli


Ikväll var det tänkt att jag skulle dra med issa fagge o andre och spela lite mini golf men det blev andra planer för min del. Känner mig riktigt hängig idag o snorig så jag är hemma och kurerar mig och avlider lite i denna värme. Hoja!

Annars idag har det inte hänt allt för mycket. Tog mig en lång sovmorgon sen käkade jag frukost ute i solen. For en sväng med mamma innan maten till gammelstad och bokat tid till frissan. Och idag är det första juli. Hela juni har redan gått, och det känns skit mysko. 3 veckor sen vi fick sommarlov nu. Wierd. Sommaren bara springer förbi känns det som.

Så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska pyssla med. Funderar på att försöka ta och lära mig lite hur photoshop fungerar så jag kan börja leka där lite någon gång. Är inte så hajj på det dära. Imorgon drar jag nog iallafall in till stan en sväng o tar en fika med frida. Ska bli kul! :) Hoppas det är mildare väder. Behöver lämna ett par skor till skomakaren också.

Well, talk to yaa later! Byee!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hah Gumman läs din rubrik igen! ;D Första Juli inte "Första Juni" :D

Du är för Söt du alltså ;)



Lät som en mysig dag sötis :)

2009-07-02 @ 00:12:42
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0