You know your mood swings are kinda giving me whiplash


Jag & min fina vovve ♥


Blev hemma idag också, mår inte alls bra. Till råga på allt har jag dragit på mig världens illamående och magvärk. Jag hoppas nu verkligen jag inte har dragit på mig denhär vinterinfluensan som går, där man to m får en släng av magsjuka. Måste verkligen ha världens sämsta immunförsvar! Mami var å köpte cola åt mig för en stund sen så sitter och hinkar i mig det eftersom det verkar vara det ända som är ätbart för mig idag. Donna ligger i min famn och myser men hon har också ont någonstans, hon börjar skrika helt plötsligt och hela kroppen spänner sig, känner mig så hjälplös när jag inte vet vars hon har ont. Min fina gumma.

Det har varit skönt att få sova iaf, behövde det. Vaknade redan vid 10 tiden idag men gick och la mig vid 1 igen och har sovit till middagstid ungefär. Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills det är läggdags iaf, ska kika lite på Ugly Betty, DTNG och Andra avenyn tänkte jag. Så det blir ett fortsatt slöande för mig. Tycker det är riktigt roligt nu när Hamza är tillbaka igen och att han var pappa till Silvia var oväntat. Ska bli kul att se hur det går nu framöver. Synd att Karim inte verkar ska återvända, gillade honom. Nåja vi hörs senare igen, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Krya på dig sötnos! <3

Stackars din hund också, hoppas allt blir bra med henne snart.



Ja eller hur, tråkigt att inte Karim följde med,gillade också honom :)

Saknar fan Olga & Jossan med :)

2009-01-27 @ 18:50:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0