Whatever you like


Nu är jag hemma! Har strosat på stan med Johanna ett tag, kikade lite på H&M bl a och hittade en heldel, men känner att det får vänta till senare. Är ingenting som jag egentligen behöver direkt nu utan ska som vanligt bara slösa för att slösa. Sen käkade vi lunch. Hade inte med mig några extra linser så blev en suddig dag på stan, usch det är verkligen inte roligt. Förstår inte hur jag kunnat vara utan linser tidigare, stackars ögon vad jag måste ha ansträngt dom alltså.

Vet inte vad jag ska hitta på resterande av dagen, känner att mitt Twilight abstinens håller på att ta över så jag kommer nog dra igång den senare.. Ska se om jag får med mig Johanna att kika den med mig sen. Men nu ska jag dra igång tvn och kika på Stormbreaker som visas på tv3 klockan 16.00, med heta Alex Pettyfer och bara ta det allmänt lugnt. Ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Nej absolut inte jordgubbs kyssar skulle inte vara helt fel ;)

Längtar verkligen till GG avsnittet :)

2009-01-31 @ 16:26:01
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: gabriella

Svikare.

2009-01-31 @ 18:26:14
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0