Cause you keep me from falling apart


This sucks, jag vill till USA nu nu nu nu! Ta studenten och snabbspola fram åren en aning så blir jag nöjd. Blö orkar inte vara kvar här! Nämen ni måste ju hålla med mig om att det skulle vara så jävla skönt att få spola fram tiden till när skoltiden är förbi och man kan börja leva liksom? Och att alla de planer jag nu har framför mig inte faller ihop som ett dominospel.

Donna ligger i min famn och myser, lilla gumman löper så hon är helt nere och är verkligen myssjuk. Kikar lite på Degrassi the next generation, men tog en paus och tänkte blogga lite. Under kvällen har jag tittat på Wild child och även lite Gossip girl. Johanna ringde för en stund sen så vi har babblat på lite om allt möjligt. Pappa började dammsuga nu helt plötsligt för att han kraschat en fönsterlampa, vilket inte är särskilt ovanligt för han hevar alltid sönder någonting som är av glas. Börjar undra om det är hans hobby! Vojvoj min käre far.

Imorgon får jag se om jag orkar fara till skolan, att börja 8.15 och sluta 17.00 är inte särskilt lockande. Men just därför har jag nog inget val om jag inte ska missa hur mycket som helst. Sen har jag inget Gossip girl eller One tree hill avsnitt att se framemot heller.. Nåja nu ska jag fortsätta kika på DTNG sen är det läggdags för mig. Vi hörs imorgon! God natt.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Svar:lovly Rob:)

du är inte ensam om att vilja tills USA :/



2009-01-26 @ 23:31:26
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja Usa du gumman där är våran framtids land sen sommarstuga i England eller hur? :D



Mysigt med Wild Child & Gossip Girl :)

2009-01-27 @ 00:44:22
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Perfect Honey! :D <3

2009-01-27 @ 01:19:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Haha ja och Ed får akta sig när det gäller att "flirta" med andra tjejer :P

2009-01-27 @ 01:47:42
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0