I believe


Lauryn i Make it happen

Under kvällen har jag kikat på Make it happen och DTNG! Slängde nyss i mig lite mannagrynsgröt som min mor var snäll och fixade ihop åt mig. Min aptit har börja komma tillbaka sakta men säkert, vilket är otroligt skönt för då är jag på tillfrisknads vägen. Tack för det!

Strax så ska jag börja om med säsong 2 av GG iaf tänkte jag. Blev otroligt sugen efter att ha suttit och kikat på en massa klipp på youtube, när Dan & Serena har sin sjuka bussresa och så klart Chuck & Blair. Behöver jag säga mer? Nä! Efter det ska jag och min Ipod bädda ner oss i sängen, har lagt in ljudböcker från Twilight-Breaking dawn. Ha en fortsatt trevlig kväll, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Make it happen är grym och Chuck & Blair är grymma ;)

Mysig kväll :)

2009-01-29 @ 23:04:06
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0