In the Realm of the Basses 2x14


"I'm Chuck Bass," Chuck screams, somehow not losing his balance.
"No one cares," he whispers.

Jag har just kikat klart på veckans avsnitt av Gossip Girl. Dagens avsnitt var amazing! Ed Westwick som spelar Chuck är så otroligt jäkla grym på det han gör, han lever sig verkligen in i karaktären han spelar. Det är sjukt, jag blir lika tagen varenda gång! Wow.  Och i veckans avsnitt får vi även träffa Chucks farbror Jack Bass. Någon jag redan börjat ogilla eftersom Blair & han verkar haft något fuffens för sig. Får väl se hur det utvecklas nästa vecka.

Hinner inte skriva så mycket mer just nu och hinner inte heller kolla på veckans OTH utan det får bli senare. Ska fara och hälsa på sjuklingen som ligger hemma och snorar med feber sen flera dagar tillbaka som redan väntat på att jag ska sluta sega och dyka upp. Bäst för dig att du blir piggare nu när jag kommer med solskenet ;) Hihi, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Avsnittet var verkligen riktigt bra,Ed's skådespeleri var extra bra i detta avsnitt. Can't wait for the next episode.

2009-01-06 @ 21:33:52
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0