He's dirty to the bone


Jag har blivit snorig och förkyld. Usch min vanliga otur, känns som att jag är sjuk konstant. Var tänkt att jag & Johanna skulle dra på gymmet men blev inte så mycket av det med tanke på min hals. Nu är det söndag.. Och en ny skolvecka väntar. Blö vad jobbigt! Får hoppas att denna vecka går lite snabbare än förra iaf. Då var det bara en pina alltså..

Idag har jag inte nå planer alls, ska bara ta det lugnt och kurera mig. Har kikat några avsnitt av Gossip girl för ett tag sen och tänkte om en stund dra igång It's a boy girl thing. Mami har kommit hem med mina snacks också så blir att mysa framför filmen efter middagen! Är otroligt hungrig, har inte orkat gå att göra mig någon frukost eftersom jag steg upp så sent idag. Min mage fungerar verkligen inte på morgonen. Men nu ska jag gå och blåsa mitt hår som aldrig vill bli torrt, sen glo på några till avsnitt av GG tills det är middagsdax. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0