Good times


Idag är jag riktigt utvilad. Har vaknat 14.20 för att vara exakt. Trodde inte jag skulle behöva ställa väckarklockan när mamma var hemma men tydligen så tyckte hon att jag skulle sova ut när jag är sjuk. Så det ska bli intressant att se när jag blir trött idag. Haha & inatt har jag drömt en riktigt sjuk dröm alltså, haha ojoj.. Och sen vaknade jag.. Haha jag är inte normal!

Har käkat "frukost" för en stund sen, fick ner mig några rostadebröd och te till det. Har legat & kikat på OTH sen jag steg upp typ. Säsong 1-4 är verkligen helt underbara, det var de jag fastade för med serien. När Haley & Nathan blir tillsammans för första gången, so damn cute! Nu vet jag inte, det är ju såklart bra fortfarande men det är inte samma sak längre. Men det är väl så det blir med en serie som har hur många säsonger som helst, tillslut vet de inte vad som ska hända längre.

Nu har jag haft Twilight abstinens i flera dagar, så ska lägga mig om en stund och läsa boken IGEN. Nu blir nog Gab stolt. Hon som tycker det är sååå roligt att vänta till april ;) Sen har jag planer på att se något avsnitt av Private Practice & även Wild child lite senare. Alltså blir det en riktig slödag idag. Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Du, jag är lite osäker på om jag kommer klara mig..

2009-01-26 @ 23:04:32
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0