Live your life


Gänget i 90210!


Hann inte skriva något blogg inlägg alls igår, var på ranten hela dagen. För att sammanfatta det kort glodde jag på Veronica Mars, tränade med Gab, umgicks och sov! Sandra och jag hade några busiga upptåg där på kvällen innan det var läggdags.

Första skoldagen idag då. Och jäkla onödigt var det att åka dit kan jag tala om för er. Började 8.15 och hade samhälls sen håltimme till 12.30. Vilket resulterade i att jag for hem med mamma. Var så grymt trött och hade inte alls någon lust med idrott med mina ömma armar. I know, ingen bra start på terminen men jag orkade verkligen inte. Duschade precis och nu fastnade jag här framför Youtube. Tänkte försöka ta mig tid nu att se klart 90210 nu innan jag ska börja med maten eftersom jag inte hann göra det igår. Har lovat mamma att laga middagen idag, kotletter med klyfpotatis. Smarrigt va? Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0