Rihanna 12 mars

Amanda och jag pratade nyss om vad som hänt under året, och i mitt inlägg om åren som gått i bilder glömde jag ju förfasen lägga upp våran Stockholms resa där vi bl a var på Rihanna konserten jag, Amanda och Anna i Mars 2008.



I Planet påväg mot Stockholm!








På stan




Jag




Plattan




Lunch i Kungshallen




Amanda i väntan på bussen




Påväg till Globen i regnet!




Annis in the rain!




Anna köper öronproppar. (Som låg i fickan under hela konserten)




Hovet!




Anna och jag i regnet. (Akta min stirrblick) 




Ståplats




Hittade även Adam Tensta som var förband till Rihanna




Och så drog hon igång!




Haha bilden talar nog för sig själv








Good girl gone bad




Umbrella




Gööres då?


Kommentarer
Postat av: gabriella

Åh, ni är så söta. hoppas allt fixar sig mellan er nu. all kärlek till er! <3

2009-01-05 @ 01:18:37
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0