The secret life of the american teenager


Blev att vara hemma idag också, känns inte bra men vad ska man göra när man mår pyton. Kommer ha hur mycket som helst nu att komma ikapp, usch. Nu tar jag det bara lugnt och hinkar i mig avslagen cola, inte särskilt gott. Ska kika på några avsnitt av The secret life of the american teenager. De hade uppehåll där ett tag och jag har följt det i USAs takt och nu märkte jag att det lagt upp en massa nya, så ska bli kul!

Tror jag ska beställa hem lite kläder från H&M faktiskt, har ju hittat en hel del men det är mest sommarkläder så det får vänta ett tag. Känns onödigt att börja handla sånt nu eftersom det är flera månader kvar, men när man sitter och klickar igenom alla grejer de har inför sommar 09 blir man jävligt sugen. Ett par chinos, toppar & skor tänkte jag iaf, är sugen på ett par örhängen också men syster skulle hålla utkik om de kommer in hos dom i Solna. Får se hur jag gör, måste kolla upp vad plånboken säger om det först, ska försöka lägga undan pengar nu till sommaren. Behöver iaf nya byxor!

Nåväl nu ska jag dra igång avsnittet sen tänkte jag även se på Goal 2. Där David Beckham är med. Höhö! Vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh The secret life of the american teenager gillar jag,följer dock i Sverige takt, hur många säsonger är den? :)



Krya på dig <3

2009-01-28 @ 16:10:12
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0