Neverland


Ha ha sikken sockertopp va! ;)



Blev inte att vi for och åkte skridskor, jag kom på att jag överhuvudtaget inte ens vet vars jag har mina. Är som sagt några år sedan jag stått på ett par skridskor så jag skulle nog behöva kuddar som stöd när jag ramlar på rumpan om jag inte ska göra mig riktigt illa. Istället har vi pratat om våra planer inför sommaren som jag verkligen hoppas blir av och svammlat enormt mycket, som vanligt. Vi kände oss lite extra töntiga ikväll så vi kollade på Peter Pan. Höhö jag vet, det är tillåtet att vara 7år igen ibland..

Har ett Gossip Girl maraton för mig själv ikväll. Det är grymt kul att se avsnitten från första säsongen eftersom jag bara sett dem 1 gång. Vissa av dem kanske 2 ggr. Det är inte riktigt som OTH där jag kan alla avsnitt in och utan liksom. Jag säger bara Chuck, Chuck Bass..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ooh Chuck ;)

"I'm Chuck Bass" Fan jag ryser när han säger det ibland ;)



Svar:Tack sötnos :)

2009-01-11 @ 00:22:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0