Leave out all the rest


Nu under kvällens gång har jag kikat på den nya serien Lipstick jungel. De få avsnitten jag hann se såg iaf lovande ut, tror det kommer bli en serie jag kommer kika på. Haha som att det inte räcker med allt annat jag tittar på redan, men som jag och Johanna sa tidigare idag att nog är det ganska skönt att få leva sig in i påhittade karaktärersliv för några minuter och glömma bort allt annat. Right?

Matchen tidigare ikväll var väl dock ingen höjdare, men vi hade iaf roligare än hela Coop tillsammans med vårat fnitter och svammel, så jag klagar inte! Träningen gick också super bra, var verkligen jätte skönt att få svetta bort lite kalorier. Och nu har jag en såndär extra mysig träningsvärk också i hela kroppen.

Nu hade jag tänkt att kolla lite på Bring it on medans jag väntar på att auktionen ska avslutas. En timme kvar! Sen blir det sängen, är redigt trött efter träningen idag så ska verkligen bli skönt.. Natti natt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0