It's gonna hurt when it heals too


Anna & Ben i Chasing Liberty!

Under kvällen har det blivit ännu mer Lipstick jungle tittande och jag har verkligen fastnat för serien! Har även kikat på Chasing Liberty. Såg den igår faktiskt men det gjorde absolut ingenting. Känns som att jag inte gjort annat än att tittat på tv idag, men söndagar är en slödag helt enkelt. Iaf för mig! Och förresten så vann jag auktionen och armbandet. HAPPY! Klockan ett engelsk tid, två svensk tid avslutades auktionen. 506 kr landade det på. Så nu är det mitt! Hoppas det inte tar allt för länge att komma hit bara, 1 vecka trodde hon som sålde det. Så blir att fixa betalningen nu i veckan, vilket min far får sköta för jag fattar absolut ingenting!

Hela min familj var på språng idag så fick göra mig middag och äta själv. Blev lövstek och barbecue kryddade pommes med rödvinssås. Vilken gourmemåltid va? Lillebror har haft cup i Boden hela helgen så dom for dit redan imorse och min andre bror blev bjuden på middag av sin kompis. Men det gjorde ingenting för det var faktiskt skönt att få vara själv för en gång skull. Tog med ut hundarna på en promenad också och ni ska se våran minsta hund Donna hur hon håller på alltså, haha! Det går inte att låta bli att skratta när man ska ut med henne för hon blir så otroligt glad, rycker och drar i kopplet och vi har som ett sele som gör att båda sitter i ett å samma koppel, vilket blir att de får gå brevid varandra. Och eftersom Mimmie är större och starkare än henne så lägger sig Donna alltid på rygg och busar medans Mimmie får dra henne efter sig. Haha hon är bara för söt ibland!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät mysigt :)

2009-01-19 @ 00:58:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0