intimacy, honesty, commitment, you, me, US.


Gårdagen var super rolig! Verkligen en lyckad kväll med vännerna & trevligt folk. Har väl inte så mycket mer att säga om det, får se om det kommer upp nå bilder på kvällen senare! Är trött idag, har blivit dåligt med sömn i natt. När 2 st delar på en tältsäng så blir det trångt & äckligt varmt. Sträckte mig i axeln under kvällen också och vrickade min fot i högklackat. Skönt va? Jag är världens klantarsle alltså! 

Nu sitter jag och snokar runt lite och nöter Beyonce - If I were a boy. Är verkligen helt såld på låten. Texten är grym! Ska om en stund börja se över vad jag ska ha på mig på middagen ikväll hos Carro. Vi ska laga tacos och till efterrätt chokladpudding med grädde & fruktsallad. Jag & chokladpudding alltså. Ni ska se bilderna vi har när jag är liten och har det över hela fejset, men riktigt gott är det! Får hoppas jag blivit bättre med åren på att äta det..

Men nu så ska jag först städa ihop här i mitt rum lite, sen kika lite på första säsongen av Private Practice och bara ta det lugnt innan jag ska iväg igen. Vi hörs senare ikväll, ha en jätte bra dag tillsdess!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppas du får ännu en lyckad kväll :)

2009-01-24 @ 19:02:16
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0