I realized, nothing is broken


Amandas födelsedag förra året!


Kvällen hos Amanda var super trevlig! Var grymt roligt att träffas alla tjejer igen, är ett tag sen vi var samlade. Senast var typ midsommar? :O Vi har käkat tacos, marängswiss (eller hur man nu stavar) och sysselsatt oss med att sjunga Lips, spelat GH World tour, skvallrat och bara svammlat på! Presenterna från oss var en sminkning + plocka smink för 500kr på Make up store, och så förstorade vi 2 fotografier på henne och ramade in dem. Till det gjorde vi en "bok" med bilder genom åren på oss alla. Vi har även gjort upp lite planer vad som kommer hända här näst, men det är en hemlis än så länge, hihi! Håller tummarna att det blir av också :)

Nu ska jag slå på Vänner ett tag som vanligt och bara ta det lugnt. Blir nog en tidig kväll för mig, funderar på att dra in och träna en sväng imorgon också. Återstår att se när jag tar mig upp, annars får det bli på tisdag. God natt, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0