How did we get here, I used to know you so well.


The filthy youth

Under kvällen har jag hunnit kika igenom både GG & OTH. När jag sett dem så tog jag hundarna med ut på en promenad i kylan. Brr kallt är det idag men var skönt att få komma ut en stund iaf. La mig och vilade en stund och drog igång Ipoden o lyssnade på The filthy youth som jag sen somnade till. Är såld på dom alltså!

Skoldagen var en pina idag, var jätte trött så höll på somna varje gång jag stängde igen ögonen. Men gode skönt var det. Varmköket skippade jag idag. Känner mig jätte dålig men jag orkade inte, hade sån huvudvärk och ont i magen så kändes så fruktansvärt skönt att fara hem och ta en varm dusch, lägga sig i sängen och kolla på GG. Vilket jag gjorde.

Btw så är det bestämt att min syster och Lova kommer upp hit v9 i februari. Ska bli jätte kul, tråkigt nog kunde inte Thomas komma med men vi ses nog snart ändå! Nu ska jag fortsätta mitt slöande och kika på Bring it on, igen. Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kyra på dig :)



Tänkte också sätta mig och se bring it on senare :)

2009-01-13 @ 21:22:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

är också såld på grabbarna :)

2009-01-13 @ 21:36:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0