Believe in yourself or no one else will


Emma & Sandra i våra kockkläder!

Kom på att imorgon har jag min första varmkökslektion för året. Vilket innebär att jag går till klockan 5. Jobbigt eftersom jag bara vill hem till veckans avsnitt av Gossip Girl & One tree hill. Tror jag tankar hem dem på morgonen innan jag far hemifrån så jag kan slå på dem direkt när jag kommer hem.. Får se hur jag gör.

Idag känns det som att jag verkligen inte gjort ett skit. Vilket jag inte har egentligen. Suttit här, varit ute med hundarna, sovit en stund och kikat film. Är väl så att nu när skolan dragit igång blir det inte så mycket annat gjort på eftermiddagarna. Träna kanske. På onsdag har jag instruktörstid på gymmet vilket ska bli kul så jag får hjälp med vad det är jag ska träna mer på oså! Och imorgon får inte jag och Amanda glömma titta förbi syon och fixa Matte B kursen till 3an. Önska mig lycka till med det, för det kommer jag verkligen behöva. Jag & matte är som katt och hund. Men känner att jag behöver iaf försöka för att få ro i sinnet ellernåt sånt :P

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0