90210 1x14 "By accident"


Kollade precis klart på 90210 och det var ett riktigt bra avsnitt men slutet var inte vad jag väntat mig. Nu får man vänta 2 veckor för att få se hur det går för Ethan vilket suger. Ryan var tillbaka nu efter att tagit ett uppehåll efter att han blivit anklagad för att haft en förhållande med en elev, vilket var delvis sant men hon var ju en utklädd polis. Kul att se han igen, dock hoppas jag han skippar sin skitstövel attityd nu i fortsättningen.

Att Dixon&Silver gjorde slut var oväntat, det trodde jag inte. Tråkigt och jag hoppas det fixar sig för det ska som vara dom två även fast de är som katt & hund ibland.

Nu kom det ju fram att det är Ty som är pappan till Adriannas bebis iallafall. Han var även tillbaka idag efter att försvunnit där ett tag, med skägg :o Skippa det va! Ska bli roligt att se i fortsättningen hur det går för Adrianna nu som ska bli mamma! 90210 har också uppehåll 2 veckor nu, så är bara att vänta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt med den där väntan :(

2009-01-22 @ 19:14:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0