Monday


Sitter här mätt och belåten, blev lövbit, kroketter, sallad och min favoritsås till middag idag. Smaskens! Ska om en stund gå och ta mig en varm lång dusch tänkte jag också. Skoldagen knallade på, denna vecka var det våran grupps tur att labba på Nk:n. Lektionen blev dock väldigt flammsig, det var ju då tur att det inte var något seriöst vi skulle pyssla med för vi sprutade vatten på varandra och lekte på. Säger bara HP2B är inte som alla andra alltså.. Haha!

Efter skolan följde Johanna med mig på stan en stund, vi strosade runt och gormade om allt möjligt. Åkte sen hem med min bror och har tagit det lugnt sen dess. Kikade lite på tv oså, hann se det sista av Greek och efter det såg jag One tree hill. Och hörrni, en sak som verkligen är värd att nämnas är att Sandra idag ska ta tag i att se Twilight. Ni ska veta att jag tappade hakan, är stolt över dig gumman! ;)

Nå nu ska jag strax hoppa i duschen, senare ikväll hade jag tänkt kika på Casanova som visas på kanal 9 med allas vår Heath Ledger. Han är verkligen helt otrolig i den filmen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tappade hakan själv också när ja kom fram till att ja skulle sen den !:P

2009-02-02 @ 17:53:12
Postat av: Viktoria

Vilken mumsig mat du har ätit idag :)

Twilight är underbar så bra att hon äntligen såg den ;)



Casanova är grym,tyvärr har jag inte klarat att se en film med honom ännu,men det kommer att gå så såsmåning om, han är verkligen helt otrolig :)

2009-02-02 @ 19:33:46
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0