Friday


På shopping turen idag fick jag iaf med mig hem ett par jeans, leggings och ett linne. De andra grejerna jag tänkt köpa från H&M fanns inte här, så får beställa det istället. Fixade en present åt Vickan som fyller år idag. Blev lunch på Max där jag åt min älskade Crispy chicken sallad. Finns det något godare!?

Har precis dammsugat hela huset och sitter nu här och diggar Lady Gaga. Sitter och överväger vad jag ska beställa hem, kan inte bestämma mig vilka grejer jag behöver mest just nu, sen är nog hälften de jag vill ha vårkläder.. Vilket känns lite onödigt just nu kanske, höhö. Ikväll ska jag nog umgås med Natta, vi tänkte baka något gott. Vad vet jag faktiskt inte ännu, men någonting grejar vi nog ihop! Slutar garanterat med en kladdkaka. Sen ska vi spel Guitar Hero! Det har jag bestämt. 

Nu ska jag lägga mig och slöa framför tvn och dra igång Georgia Rule - med Lindsay Lohan i huvudrollen. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad kul att du fick med dig lite grejer hem :)

Åh Georigna Rule är väldigt bra :)



Lät som en mycket mysig dag :)

2009-02-13 @ 18:02:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Angelina

SV okej, har du läst alla ?



Jag tror det kommer bli helt suveränt! hoppas bara Annie och Ethan förblir ihop!

2009-02-13 @ 20:44:14
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0