Money honey


I natt har det varit jävligt kallt i mitt rum, seriöst. Jag har fått ta på mig mjukisbyxor, tröja och morgonrock för att jag frysit så mycket. Jävla vinter och kylan har fortsatt dagen ut också. Blä försvinn!!

Idag har jag umgåts med Carro ett tag, vi har kikat lite på tv och bara svammlat på. När jag kom hem tog jag det bara lugnt, käkade lite och kika på OTH. Färgade lillebrors hår nyss också. Orkade inte se hockeyn idag vilket var en jävla tur för det var en urusel match hörde jag.

Imorgon ska jag upp vid tio tiden, när mamma kommer hem så ska vi fara till stan och shoppa eftersom jag är ledig. Wie! Resterande av kvällen ska jag börja om att kika på Step up 2 the streets igen eftersom jag somnade igår och tittade ca fem minuter typ. Men först ska jag ta mig mackor o fil. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag och en riktigt trevlig morgondag,hoppas du hittar massor av snyggt som du får med dig hem :)

2009-02-12 @ 22:29:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0