Thursday


Home sweet home. Sitter här med en rejält kurrande mage och väntar på att maten ska vara färdig. Pappa ska idag göra kinamat, smaskens! Dagen har varit hyffsat bra, mitt humör har verkligen gått upp & ner. Efter sista lektionen som vi har med Roland kände jag ilskan krypa fram sakta men säkert. Ingenting ville gå min väg när vi skulle göra webbdesignen och allt bara sket sig, blä! Och att göra en header i paint är inte roligt ska jag tala om för er, för stiligt blir det då fasen inte..

Träningen gick hyffsat bra, var trött och grinig dock. Bussresan var nog dagens roligaste, fyfasen vad vi har svammlat. Märks när övertröttheten tar över totalt. Hoppade iaf av vid affären och köpte mig lite candy som jag ska njuta av efter middagen till 90210. Nice va? Nu är det dags för middag, kan behövas så jag inte är ett monster resten av dagen, hihi. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är aldrig ett monster honey :)

2009-02-04 @ 18:10:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0